Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2010 13:34 - Васко Кръпката забива Баба Марта блус
Автор: dodoiv Категория: Музика   
Прочетен: 642 Коментари: 0 Гласове:
0



Заклетият блусар Васко Кръпката се включи в ефира на Дарик радио Сливен по повод 100 – ното издание на рубриката за стари, добре забравени и стойностни български парчета, излъчвана от близо година насам в местния ефир.
image
снимката е от официалния сайт на Васко 
Ето какво каза той пред Дарик:

 

Васко, жив ли е българският рок, блуса и изобщо традиционните стилове?

 

Никога не е бил по-жив. Винаги е толкова жив, че чак ток хваща от него. Не може най-печелившият и най-сериозният музикален бизнес по света да умре единствено и само в България. Няма как да стане.

 

Дали обаче не се консервираме? Интернет пространството и телевизиите се запълниха с какви ли не кастинги. Къде остават големите концерти?

 

Големите концерти са по стадионите, в интернет, в DVD-тата. Ако говорите за българската телевизия и българските простотии, които вървят, аз съм се абстрахирал отдавна. Тук живеем в друг свят, който е машина за размиване на мозъци, а рокендрола по света, в Румъния, в Сърбия, навсякъде има огромни фестивали. Обикаляме и така се абстрахираме. Аз съм от някаква друга България. Миналата година ходихме 5 пъти в чужбина, освен че обиколихме България надлъж и на шир, записахме албум в Германия и изобщо това, което се случва тук са едни обречени 111 хиляди квадратни километра, където музикалната част от нещата все още е в ръцете на злите сили, обаче на нас не ни пука, ние сме по-яки от всякога.

 

Участваш ли още в нещото, което наричахме демократичните промени и какво променихме изобщо?

 

Променихме много неща. Винаги ще участвам, където има нужда от моята китара, където има бунт. Миналата година учителките стояха един месец и протестираха против отвратителното бивше правителство и аз бях там с китарата и щом правителството падна и се сгромоляса с такъв замах на изборите, значи съм бил пръв да бъда там. Пък който не е дошъл си е негов проблем. Постоянно участвам и когато студентите протестират винаги съм там. Щом става въпрос за бунт и свобода аз съм там, пък кой чул, чул, кой разбрал, разбрал.

 

Това обезмисля следващия ми въпрос има ли днес нужда от бунтари. Нещо препъна ли те през тия години?

 

Абсолютно нищо не може да ме препъне, никога не се е случвало. Ние се разписахме в историята с музика. Знам, че съм автор и изпълнител на култови парчета, пълни са клубовете, където свиря с малко, но качествени хора. Така се зареждам и естествено, че не ми пука и нищо не може да ме препъне. От нища не ме е страх. Разбира се, че има доста разочарования, но предполагам, че това е следващия въпрос.

 

Не. Искаш ли на някого да отмъстиш?

 

О, в никакъв случай. И без това много хора се грижат да отмъщават на хората. 20 години им отмъщават, развалят им настроението. Аз се опитвам да им го повдигна и да им повдигна духа.

 

Какво ново около теб, чуваме, че ще посрещаш Баба Марта с блус-митинг, нов албум?

 

Записваме нов албум, 12 нови парчета, в момента сме в студио. Записите вървят чудесно, вече са записани барабаните на 6 от парчетата и така дрънкаме по цял ден, свирим и пеем и няма да се предаваме в никакъв случай за нищо на света.

 

Ще могат ли да се чуят част от тези парчета на блус-митинга, който готвиш?

 

Да, ние вече почти всичките ги свирим на живо на 1-ви в София в Лайвклуба ще се съберем с Ерик Сардинас, с едни унгарци и ще открием Блус Баба Марта.



Тагове:   Марта,   блус,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dodoiv
Категория: Политика
Прочетен: 1698140
Постинги: 610
Коментари: 1598
Гласове: 991
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930