Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2009 12:48 - За ТутаРкамон и „Мумията се завръща”
Автор: dodoiv Категория: Забавление   
Прочетен: 4248 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.12.2009 13:05


Видни общинари вкараха в общинска пленарна зала леко пообъркана древноегипетска фразеология.

Цвят на отминалото заседание на сливенския Общински съвет придаде една интермедия създадена от общинските съветници доцент Иван Андреев и Радостин Русев. Андреев
image
стана да обясни отрицателен вот по упълномощаването на представителя на община Сливен за общото събрание на акционерите на „Пазар за плодове, зеленчуци и цветя” и заяви, че е констатирал с изключително възмущение, че сред определените три дами, които имат превъзходна компетентност да управляват пазара, липсва господин Радостин Русев – Радото
image 
и за това гласува против такъв състав.

„Не зная в кой интернет и в кой партиен сайт е чел уважаемия от мен колега, но с тези партийни глупости, ако се продължава да се работи е несериозно. И затуй казвам на господин ТутаРкамон

да се държи сериозно!”, отговори Радостин Русев.

„Мумията се завръща и г-н Русев, не е Тутаркамон, а Тутанкамон”, отправи реплика доцент Андреев под бурния смях на общински съветници, администрация и журналисти.
image

Този филм „Мумията се завръща” го има в интернет сайт и можете да го потърсите, каза Андреев и добави:

„Аз искам да ти направя услуга, не ме карай да се усмихвам и да си изкарвам фасадата. Искам да кажа колко съм загрижен по твоите дела. Ти пак се нахвърляш отгоре ми – „мумията”.

 

Както се казва но комент!



Тагове:   Сливен,   общинари,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dodoiv
Категория: Политика
Прочетен: 1697197
Постинги: 610
Коментари: 1598
Гласове: 991
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930